網頁

2009年1月11日 星期日

吹北風,最好BBQ

天寒地凍,除了打邊爐之外,另一選擇……最好就係BBQ啦!況且今日有太陽的綣顧,在陽光底下溫暖非常!


一早到人哋屋企幫手攪事,首先睇睇,由小妹料理嘅牛油蒜蓉焗製各式雜菇及比目魚扒……



……以及只用牛油焗製嘅粟米及什麼也不用加嘅煨番薯……首先準備大量蒜頭,然後把它砌成蒜泥,加點糖、加點鹽、小小橄欖油調味,然後舖上鍚紙,把蒜泥放喺各式雜菇嘅面及底,再伴以牛油,就可以打包喇!



都係上一次嘅燒烤場,今次一共有九男女,所以加多咗澳洲牛扒、薄切豬扒、原隻燒魷魚筒及雞肉串燒……但就忘記買棉花糖!



開始喇……大家唔駛客氣!


豬扒跟雞翼……



雞翼跟牛扒、脆皮腸……


豬扒跟魷魚筒、及雞肉串燒……



我的笑臉麵飽……



攪掂……各式雜菇食得喇!香噴噴呢!



仲有我喜愛的粟米……



燒烤過後,趁太陽仍未下山,氣溫仍暖暖,大家都不想浪費了好光陰,所以接著就去了踏單車!



於是一行五人連小朋友,便到了附近嘅單車公園踏單車!
很懷念沙田至大埔,吐露港那段的單車路徑……她那海岸邊嘅風景,勝過家陣公園周圍嘅樓景啦!



入夜後……大家有感於午間嘅BBQ仍未消化完成,但晚飯始終要吃,所以最後,就簡簡單單揀咗喺呢間『星級』價錢嘅茶餐廰內吃晚飯……


……越夜越凍,飯後各人都趕著打道回府,早點約會周先生、周小姐去了!


3 則留言:

  1. N年都冇BBQ lu
    [版主回覆01/12/2009 22:58:00]我都好鍾意BBQ,可以大班人一齊,唔怕悶,都幾好玩o架!

    回覆刪除
  2. 我都好喜歡 BBQ,  上星期日先係妹妹屋企吃了一大餐, 又飲紅酒, 我加汽水飲, 正!
    [版主回覆01/13/2009 22:24:00]紅酒加汽水,浪費了一支好酒添……

    回覆刪除
  3. 你地又BBQ呀!? 同一地點喎, 不過今次準備得好好多, d食物好正喎
    [版主回覆01/16/2009 23:09:00]既然已有現成設備,book 到場就唔好"晒"!

    回覆刪除