網頁

2008年10月11日 星期六

太陽伯伯非常賣力……但都無助金融海嘯

zwani.com myspace graphic comments


晨咁早陽光伯伯就從窗外走進房內,熱辣辣的跳動著……把我弄醒……

 

經過上星期六的陰霾,難得今日天朗氣清,所有活動終可以如常進行……

 

可惜,只要留意財經新聞的人,都知道恆指跌至14xxx點,全球股市已連續跌了七個交易日,雖然富貴如我如浮雲,我只得兩袖清風,但都明白又是一個十年經濟低潮了,今次比上兩次來得更加險峻……查看自己強積金戶口,金額少了一截,明知現在的價值≠將來嘅回報,但總有點難過……

 

美元轉弱……日圓成為強者,我還未兌日圓呢¥1000=HK$78,我從未用過如此高價兌換,希望下星期會回落番D啦!否則,到時真花得不夠暢快呢!

 

已通知咗星期一開茶會了,我開始為出發作倒數,一年多未踏足過日本,想起她的美食、美景及溫泉,心情有點緊張呢!下星期的今日就係出發的大日子!於網上CHECK過當地天氣,現在不太晴朗,有點雨,氣溫大約十幾、廿度左右,早晚一定要帶外套呢!

有興趣可進入以下連結瀏覽:



1 則留言:

  1. 嘩,好快就出發lu,d Yen 冇咁快回落到72元,買野就冇咁暢快啦.
    [版主回覆10/12/2008 00:51:00]係啦!真係無買得咁開心喇!

    回覆刪除