網頁

2016年6月26日 星期日

洪湖獵荷

又到了荷花開的季節……

多謝 Ah Sir 領隊到深圳洪湖影荷花……


今日陽光燦爛,正午陽光更猛烈,大夥兒都溶掉在汗水中……

















……荷花並沒有驚艷的美色,卻有出污泥不染之傲骨



























兩點多離開,午飯吃客家菜,大家都只顧著大吃大喝……

離境前多謝花老爷領我去辦了快速過關登記,下一次就不用大夥兒等我一個了……

~~~~~~~~~~~~~~~~~ 完 ~~~~~~~~~~~~~~~~~

 
 

7 則留言:

  1. 自助通道過關有咗好耐,原來妳仲未登記,
    登記好簡單,妳去福田做登記??

    回覆刪除
    回覆
    1. 因為我少上內地……我响羅湖過關前做,無乜人,好快攪掂,下次可以好快過關喇!

      刪除
  2. 荷葉可以浮起一隻水鳥好犀利

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔……再大一些嘅蓮葉,連人都可以載上‥…

      刪除
    2. 水鳥其實是站在蓮葉上呢!

      刪除
  3. 少上內地.....我還沒有辦了快速過關登記~~~~
    荷花美拍^^

    回覆刪除
    回覆
    1. 我都少,不過花老爷盛意……咁下次咪唔駛佢地大堆人等我囉! ^^

      刪除