網頁

2016年4月25日 星期一

英倫行 2015.有用網址



<check火車時間、費用、轉車站等等,有apps可下載>





<乘火車往溫莎堡前,拿著它在火車站購買溫莎堡入場卷有折扣>





<唔錯嘅local tour,我訂了包石陣+羅馬浴場入場費的1天團>





Megabus   
<往牛津巴士,45日前網上預訂,早買平些,另外每班車都有一張 £1車票,結果第一套來回票只需£2,第二套來回票要£10再加手續費£0.5,總數£12.5,抵!>





<點到點search提供交通路線,有apps下載>




<坐觀光船穿梭泰吾士河,又可以在不同的碼頭上、下船,唔錯,但要留意班次時間>



<花了許多時間比拼及尋找,這套劇並沒有平宜票,直接在其專網買到全院最平的門券,位置不算差呢!請不要盡信他人說在Leicester Square 一帶買即場舞台劇門券會平宜些>




<超正4G無限數據漫游+電話任用一個月,機場有自動機販賣,好似話即插即用,我就响唐人街Three shop買,£20一張,然後請店員幫我裝埋添>





<有關買交通卡詳請細看這個blog。我在消化完這些資料後,左計右計發覺最抵係……响國鐵站購買1Zone 1 & 27Travelcard + 1張普通Oyster Card。我們沒有買Visitor Oyster Card因為計過用唔得盡唔化算。購買國鐵站發出的7Travelcard,記得帶備一張相片,即買即開始使用不設預售。>





<只要持有即日有效的國鐵 logo 的車票,就可以在某些指定的景點、博物館、餐廳以1人價錢兩人享用,例如:遊泰吾士河船£18就可以兩個人上船> 


<位於唐人街的旅行社,有一天遊或幾天遊的行程,我就參加佢去outlet嘅一日團,兩人車費連手續費只需£24.46,集合點又近我們酒店,好方便!如果坐outlet專車要£28一個人。>




<包括地鐵(Tube)、地上鐵(Overground)國鐵(National Rail)輕軌(DLR)   清楚顯示那個站有洗手間、及無障礙設備。拿大型行李上落者必看。>







<有機會記得要在西敏寺內的餐廳吃午飯……因為我沒有去到!>




<jewellery係我重點要睇嘅項目,其他的館藏花上一整天也看不完>





<恐龍化石最多人看>





<花了兩個早上瀏覽,總算是走了一圈>





<置身於哈里波特的景置中,感覺很特別>






<環境非常寧靜,草披地得靚,可以在市內四處走走,或到河邊坐下來休息下>




<利用水路出發,順道暢遊泰吾士河,可惜不夠時間去天文台>





<我們到訪當日,藍天白雲、綠草地,景色一絕!>





<要是有時間可以浸下溫泉水就好喇>





<記得要看看表演日子,有些月份是隔天舉行,還是早早去排頭位先影到靚相!>





<想shopping就要嚟呢處睇下,總有東西買得到!>


以上均有連結……

~~~~~~~~~~ 待 續  ~~~~~~~~~~



6 則留言:

  1. 有親友在倫敦打點行程,去過一次,
    我個人最無興趣,就喺好多人想去的大英博物館,
    好鬼悶,可能同館內燈光暗陳列品有關啩,
    倫敦出名物價食住都貴,

    回覆刪除
    回覆
    1. 大英最吸引我的地方,就係睇木乃衣!^0^因為埃及都唔知有無機會去……

      刪除
    2. 木乃伊....真喺各有所好,
      好少人咁遠去歐洲,只去英國旅行,而去埋其他國家。

      刪除
    3. 我都想落埋法國……可惜怕治安差,二來一次過放咁長假有難道,最重要係無咁多$$$$$ :-)

      刪除