網頁

2014年8月17日 星期日

終身抗戰……

事情發生至今整整一個月了……每天都在做重覆又重覆的記錄,記著覆診的日子……

在經歷了時間的洗禮、讓心沉澱過後……除了看清楚了一些人和事之外!亦要感謝上天對我的眷顧……因一切總不及別人的差勁!


今日在猛烈的陽光下……打著傘、帶著墨鏡前往政府醫院做新症掛號,酷熱的天氣令我頭昏腦脹得更甚










拿到預約紙,看到唔駛等 3 年……只排期至 14個月後的日子。

慨嘆著:政府醫療真的這麼不足!

諷刺著:唔等得又有錢嘅咪去睇私家醫生囉!無錢人就要排隊等下喇……


這是最終回的報導了。

在往後的日子裡我不再枉花心思費心神、但仍會繼續做我想做的事情……出埠次數可能會減少、但仍會繼續去我響往的旅程!


~~~~~~~~~~~~~ 完 ~~~~~~~~~~~~~~

20 則留言:

  1. 要調理好身體先,旅行事可以遲些再計劃.

    回覆刪除
  2. 對啊, 先調理好身體才計劃也可.
    身體好, 任何時間都可以去旅行.

    回覆刪除
  3. 其實政府醫院服務都不太差,
    九龍東人多,病人一樣多,
    治療要排咁耐,雖然唔知妳病情,
    若真喺有需要,可以去妳工作的區域排期,
    妳可去瑪嘉烈睇急疾,
    再排期可能快啲。

    回覆刪除
    回覆
    1. 最急嘅已經插隊在下個月見醫生。
      知道排內科要排好耐,都急唔嚟嘅……其實在此期間仲要睇住私家專科醫生先!

      刪除
    2. 醫療保險無包哩個疾??

      刪除
    3. 你講公司嘅門診保險?逐次計都唔夠用啦……

      刪除
    4. 唔喺呀!
      妳個病疾喺咪醫療保險單內有列出,
      睇醫生有俾番錢妳!

      刪除
    5. 我得公司醫療保險可以claim有限嘅門診費!!:-{

      刪除
  4. Take care. Health is the most important thing.

    回覆刪除
  5. 政府醫院有時排期真係排得誇張!!!
    祝一切安好,開心過每一天!!!

    回覆刪除
  6. 凡事看開點, 好好照顧身體, 多做有益身心的事, 咁就 everything all right 架喇

    回覆刪除
    回覆
    1. 仲有....唔好動氣, 一切置身事外...包括你的 $$, 得閒請我地食飯, 咁就身心康泰了

      刪除
    2. 搭訕>>得閒請埋我食飯呀...... ^^

      刪除
    3. 兩位美女,我一早已兩袖清風……喇!

      刪除
  7. 公立醫院,私家兩方面去做診療,
    放鬆心情, 唔好担心.

    我親戚排得快, 但是 不妙呢.
    00癌第四期!!!是有生命危險啊!
    排期快, 即是危急.

    回覆刪除
    回覆
    1. 對…慢慢來排,我有大把時間等呢!!

      刪除