網頁

2014年1月8日 星期三

濕地紅楓

繼大棠之後,又見影友在濕地公園拍了紅紅水杉……心動想去看看!

因為一傻去了享受白色聖誕……所以只餘二傻於 boxing day 親身前往一睹其風彩!





















終於見到紅紅杉樹在湖畔……






雖然葉兒掉落,但整體看來也極美!


~~~~~~~~~~~~~~~~~ 完 ~~~~~~~~~~~~~~

18 則留言:

  1. 估唔到濕地公園都有紅葉睇

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀……都係其他影友傳出來先知濕地都有得影

      刪除
  2. 回覆
    1. 路霸:唔知點解 d 咩野??

      刪除
    2. 哈!我寫漏咗!
      唔知點解紅葉咁淺色,
      我見外國好深

      刪除
    3. 可能香港其實冬天並不凍,今年已經比上年紅得多了……你的西葡成行了嗎?

      刪除
    4. 成團呀!
      代理話加埋我地,啱啱夠15人,
      今年歐洲團好淡,個個去哂日本:-(

      刪除
    5. 少人有少人的好處,日元跌嘛……我都想去日本北海道、白川鄉賞雪!

      刪除
  3. 紅杉樹好靚! 以為去了外國啊!

    回覆刪除
    回覆
    1. 唔講真係唔知香港都有咁靚嘅景觀!

      刪除
  4. 香港既紅杉樹, 又真係好靚噃.....

    回覆刪除
  5. 香港政府種多d呢類型既樹,皆大歡喜.

    回覆刪除
  6. D 相影得好靚呀。真係值得去玩,去行吓。
    香港政府在各大公共屋村
    種 D無得觀賞的花草樹木!!!

    回覆刪除
  7. 依家喱個季節都係觀鳥旺季

    回覆刪除
    回覆
    1. 對呀!但我部傻瓜……直接用嚟打人就得,打雀就唔得喇! :-)

      刪除