網頁

2013年10月4日 星期五

京阪.Day 4.衹園

雨勢終於在 15:00 後停止,我們把握著時間坐巴士趕到衹園去



下車後,沿著衹園一路走到河源町,時光逆轉的古舊老街~~至現代百貨公司林立……


舊物、新舍就被一道橋分隔著……


華燈初上,兩段街景各有其引人入勝的夜色!


這條是鴨川,聞說在川邊的食店都是出名的貴……

這裡亦是藝妓出席晚宴的地方……



橫街上,有著一間間精緻的日式小店……



明碼實價無花假……仲有樓上雅座!


這條小巷的盡處,是食肆……同樣可邀請藝妓到會的!


總算是走馬看花的到衹園一覽……

之後我們便乘巴士返回京都駅地下街……

在京都的最後一夜,我們享用了一頓豐富的日式料理作總

結!


二人前,別小看一小碟、一小點,在眼闊肚窄……

我們都要吃得非常努力呢!




享用過豐富晚餐後,便散著步回 Hostel……



~~~~~~~~~~~~ 待 續 ~~~~~~~~~~~


21 則留言:

  1. 呢餐一定好貴啊!
    妳有看日劇"半澤直樹"嗎? 他們有在鴨川邊吃晚餐呀!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地梗係唔响鴨川食……咁貴?!我地返回京都地下街食……兩個人每人一set,埋單3800日元,扺嗎?

      刪除
    2. 直樹吖嘛,我有睇……男主角有點似張家輝!哈哈!

      刪除
  2. 當年我去呢度,又係下雨,好豐富的晚餐.

    回覆刪除
    回覆
    1. 留四晚,得一日落雨,算係咁啦!

      刪除
  3. 晚餐食物好豐富喎!今餐的確正~~
    ¥3,800 平喎
    我都好like日本和食!

    回覆刪除
    回覆
    1. 我地响地下街,搵左間最多人食、及最經濟嘅日本料理店入去試,當然仲有其他梗貴嘅舖頭啦!

      刪除
  4. 吖....唔知幾時先寫到冬姑國呢???

    回覆刪除
    回覆
    1. 寫埋京都……去埋京阪神返嚟就寫冬姑國啦!快喇快喇!

      刪除
  5. how many days your are here last year??

    回覆刪除
    回覆
    1. stay at 8 days 7 nights & coming trip will stay 7 days 6 nights on end of Oct

      刪除
    2. 羨慕ing.....
      又可以去旅行......

      世畀太大, 人太渺小!!!
      不知何年何月我才可以再訪日本.....

      刪除
    3. 就明年夏天吧!由南到北……深度遊!

      刪除
  6. 豐富的一餐, 我垂涎啦!
    遺憾, 要妳擔心我, 祝福妳.

    回覆刪除
    回覆
    1. 頓失蹤影的你,叮嚀不再、往跡無尋……可知會讓人兒掉淚!期待你悄然而至……細語呢喃!

      刪除
  7. 我唔識設置 [最近留言],
    唔該幫忙, 指導我呢 , 請指教.

    回覆刪除
    回覆
    1. 到此網址看看:http://seeddauding.blogspot.hk/2013/10/recent-comments.html?showComment=1380598195837

      刪除
    2. 完成設置 [最新留言 ] , 謝謝妳的指導以及介紹.

      刪除

  8. 妳個blog唔同我,
    妳嘅回覆我完全收唔別通知,
    而家先見到要剔“通知我”!
    g+

    回覆刪除
    回覆
    1. oh!係呀,要剔通知我,跟住你就會同步收到其他人在我blog上的回應添!

      刪除