網頁

2010年10月4日 星期一

繼續的探訪

zwani.com myspace graphic comments


 

繼續的往醫院探訪老友記,

黃婆婆仍帶點咳嗽,我到達時,

她正在吃姪孫女帶來的晚飯,

既然有親人在旁照顧,

我亦不作打擾及逗留,

只跟她們閒話了一會便離去……

 



之後便走S座樓下的7-11……買了一瓶利賓納,因為羅婆婆想喝,我上次承諾再到訪時會帶給她一小瓶。

婆婆見到我後……卻忘記了我是誰,但當我拿出利賓納的時候,她就笑得很開心,並說記得我曾來探望過她……

我倒了一些給她慢慢的喝……並跟她一句搭一句的閒話家常……

~吃了飯沒有……今晚有什麼餸!

~食咗囉!有菜、有肉,不過無湯又無生果,D肉又無味……

~家食清淡些,健康吖嘛!咁晏晝有無生果呀?

~晏晝就有……

~今日坐起來,精神好好多……

~好辛苦,張櫈好硬,好想瞓番上床……姑娘又唔俾!

~坐起身望吓窗外嘅風景,唔好咩?

~唔好,瞓响床好似攣弓蝦米就最舒服

~晚上睡得好嗎?

~都幾好……

~有沒有朋友來探過你?

~無……(無??)

~電視機有沒有嘈著你睡覺?

~無……我想飲水,你倒些水給我……

~飲少少啦!姑娘唔準你飲得太多

~你幫我拿支白花油……

~你見邊度唔舒服?我幫你揸……

~我個頭有點痛、肚有點風,要出院後去看中醫

~咁你就要食多點飯菜,有氣有力先可以出院

~我明天出院了,姑娘話轉我去九龍醫院

~轉去九龍醫院,那處空氣清新,多見樹木仲好啦!

~係啦,九龍醫院好過呢度!伊利沙伯都好過度,呢度D姑娘唔彩人!

~佢地可能忙,你有事找姑娘可以禁鐘仔……

~你幫我攞隻蕉……

~响邊處?

~响櫃桶囉……無咩?

~見到喇!有兩隻蕉……邊個買俾你?

~個教友嚟探我時買俾我……

~咁仲有無其他教友探你?

~仲有個教友响呢度做野嘅,呢幾日都有嚟探我……

~你係病人邊位?夠鐘要走喇!

~啊!姑娘……我係義工……就走喇!

~病人明天會轉去九龍醫院……

~我知道,我會通知中心……

~姑娘呀!我想返上床呀!

~你慢慢食埋隻蕉先啦!唔駛急,姑娘陣間會幫你……



安排了乾、濕紙巾給婆婆抹嘴後,並知會姑娘幫婆婆轉返床上……


來到樓下大堂,致電給楊姑娘匯報了兩位婆婆的狀況後……便返家去了!

沒有留言:

張貼留言